Известие

Collapse
No announcement yet.

6-степенна скоростна кутия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Бат Боби от Попово си кара отдавна неговия туин скраб 2.0 със шест степенна кутия, изработена от самия него. Мисля той ще е с най-достоверна информация.
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      скоростите са по къси, т.е. jtd-to се стряска още повече, но на сток кола за мене няма файда
      Напротив, на понапомпено JTD и идват късички според мен предавките и като че ли там е по добре да е с 5 степенна. При мен динамиката определено се подобри, колата се разтовари много на извънградско с 6-тата, разхода може би падна малко като цяло но няма нищо осезаемо. Най ниския разход, който съм постигал с тая кутия е Варна-София-Варна. Карал съм предимно по ограничения. Даде ми 5,1/100 на колонка
      sigpic
      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
        Напротив, на понапомпено JTD и идват късички според мен предавките и като че ли там е по добре да е с 5 степенна. При мен динамиката определено се подобри, колата се разтовари много на извънградско с 6-тата, разхода може би падна малко като цяло но няма нищо осезаемо. Най ниския разход, който съм постигал с тая кутия е Варна-София-Варна. Карал съм предимно по ограничения. Даде ми 5,1/100 на колонка
        Еми точно иво че са по къси и е в оптимални коне винаги и аз го казах за напомпани дето търсят максимуми иначе за мене 5-ст е идеална, ест. на магистрала ако караш само е по добре 6-та нооо, ако караш нормално с ограниченията си е идеална 5-ст
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
          Чичо, капака на дифа при 166 няма дупки за болтовете дето държат конзолата на задния тампон на мотора. Макар че един път ми се беше случило на една кутия от 166 да е с капак, който става за 156-цата.
          Иначе и аз имам една 6 степенна от Алфа ГТ и една от 166 и двете дизелаци, които са на по 450 лева само кутията, като има и опция за монтаж

          Чичка-професор да забравих за тоя филм прав си !!! Като сложих шестстепенната кутия колата стана съвсем друга много по динамична в градско каране дава голяма разлика от към добрата страна,стои винаги в оптимални обороти и имаш резерв от Power, няма да сбърка никой ако си сложи 6-степенна кутия.
          Last edited by Gelew; d.m.y г., 18:47.
          Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD

          Comment


          • #20
            А и лостовия механизъм в купето трябва да се смени заради палеца и т.н. за включването на 6-та и задна

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от makedoneca1968 Покажи съобщение
              А и лостовия механизъм в купето трябва да се смени заради палеца и т.н. за включването на 6-та и задна

              Лостовия механизъм и жилата не се пипат - всичко там си е 1:1
              sigpic
              Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
              Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                Лостовия механизъм и жилата не се пипат - всичко там си е 1:1
                Жилата не. Но лостовия механизъм, по-точно той самият е с палец за разлика от 5-степенната и пластмасовият държач е с един издатък заради блокажа на задната скорост да не я включиш вместо 6. А и има поголям ход настрани за задната

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от makedoneca1968 Покажи съобщение
                  Жилата не. Но лостовия механизъм, по-точно той самият е с палец за разлика от 5-степенната и пластмасовият държач е с един издатък заради блокажа на задната скорост да не я включиш вместо 6. А и има поголям ход настрани за задната
                  И петстепенната е с палец на лоста. Нищо не се сменя там.
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    скоростите са по къси, т.е. jtd-to се стряска още повече, но на сток кола за мене няма файда
                    В голяма заблуда си! Освен ако не караш на някое солено езеро ...
                    Моята е сток с 6-ст кутия от 166 136 коня JTD и да ти кажа файдата е огромна. По-динамична, по-лека за каране в градски условия и лесно засилваща се на дълъг път. Разхода слезе минимално надолу, но дори и без него удоволствието от карането е страхотно.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                      И петстепенната е с палец на лоста. Нищо не се сменя там.
                      Би ли пояснил къде е палецът и за какво служи

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от makedoneca1968 Покажи съобщение
                        Би ли пояснил къде е палецът и за какво служи
                        Абе колега не разбра, ли че нищо не се смена ни палци, ни показалци, слагай шибаната шестстепенна кутия и не се занимавай повече с въпроси обеснихме ти всички вече сме го правили и сме останали супер доволни, кво умуваш още???
                        Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Gelew Покажи съобщение
                          Абе колега не разбра, ли че нищо не се смена ни палци, ни показалци, слагай шибаната шестстепенна кутия и не се занимавай повече с въпроси обеснихме ти всички вече сме го правили и сме останали супер доволни, кво умуваш още???
                          Абе аз я продавам бе и ми е интересно да зная. А и тук има и други мнения - смяна на капак и т.н. Къде е сега истината за да не излъжа все пак някой клиент

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от makedoneca1968 Покажи съобщение
                            Абе аз я продавам бе и ми е интересно да зная. А и тук има и други мнения - смяна на капак и т.н. Къде е сега истината за да не излъжа все пак някой клиент
                            Кутията си пасва иделано на 166 все пак е от такава кола и няма как да излъжеш някой.За 156 трябва да се сложат дистанционни фланци на гумите поне 8-10мм,защото кутията е по дълга и при пълен десен завой гумата опира в нея.Другото, което трябва да смениш е капака на диференциала, от 5-степенната го слагаш на 6 -степенната, защото там се държи задния тампон.Сменяш и една тежест, която е на механизма за включването на скоростите от старата кутия на новата иначе ще ти опира в стойката на акумулатора и си готов всичко друго пасва на 100%не бараш нито жила, нито палци.
                            Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Gelew Покажи съобщение
                              Кутията си пасва иделано на 166 все пак е от такава кола и няма как да излъжеш някой.За 156 трябва да се сложат дистанционни фланци на гумите поне 8-10мм,защото кутията е по дълга и при пълен десен завой гумата опира в нея.Другото, което трябва да смениш е капака на диференциала, от 5-степенната го слагаш на 6 -степенната, защото там се държи задния тампон.Сменяш и една тежест, която е на механизма за включването на скоростите от старата кутия на новата иначе ще ти опира в стойката на акумулатора и си готов всичко друго пасва на 100%не бараш нито жила, нито палци.
                              Благодаря!

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от makedoneca1968 Покажи съобщение
                                Би ли пояснил къде е палецът и за какво служи
                                Пояснявам

                                На лоста на петстепенната си има пръстен, или палец, или каквото искаш го наречи, което се повдига нагоре за да се включи задна. Като го повдигнеш, лостът отива още надясно и застава срещу задна. Дефакто при 5-степенната ДИЗЕЛОВА кутия, там където е 6-а, реално няма нищо. Не се бъркай, че там е задна С други думи, задна на 5-степенна и на 6-степенна кутия от JTD 136PS е на едно и също място. Затова нищо не се сменя по механизма.

                                Да допълня - аз също съм с 6-степенна кутия вече една година и съм много доволен от резултата.
                                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                                Comment

                                Working...
                                X