Бат Боби от Попово си кара отдавна неговия туин скраб 2.0 със шест степенна кутия, изработена от самия него. Мисля той ще е с най-достоверна информация.
Известие
Collapse
No announcement yet.
6-степенна скоростна кутия
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениескоростите са по къси, т.е. jtd-to се стряска още повече, но на сток кола за мене няма файдаsigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеНапротив, на понапомпено JTD и идват късички според мен предавките и като че ли там е по добре да е с 5 степенна. При мен динамиката определено се подобри, колата се разтовари много на извънградско с 6-тата, разхода може би падна малко като цяло но няма нищо осезаемо. Най ниския разход, който съм постигал с тая кутия е Варна-София-Варна. Карал съм предимно по ограничения. Даде ми 5,1/100 на колонкаиначе за мене 5-ст е идеална, ест. на магистрала ако караш само е по добре 6-та нооо, ако караш нормално с ограниченията си е идеална 5-ст
156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеЧичо, капака на дифа при 166 няма дупки за болтовете дето държат конзолата на задния тампон на мотора. Макар че един път ми се беше случило на една кутия от 166 да е с капак, който става за 156-цата.
Иначе и аз имам една 6 степенна от Алфа ГТ и една от 166 и двете дизелаци, които са на по 450 лева само кутията, като има и опция за монтаж
Чичка-професор да забравих за тоя филм прав си !!! Като сложих шестстепенната кутия колата стана съвсем друга много по динамична в градско каране дава голяма разлика от към добрата страна,стои винаги в оптимални обороти и имаш резерв от Power, няма да сбърка никой ако си сложи 6-степенна кутия.Last edited by Gelew; d.m.y г., 18:47.Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от makedoneca1968 Покажи съобщениеА и лостовия механизъм в купето трябва да се смени заради палеца и т.н. за включването на 6-та и задна
Лостовия механизъм и жилата не се пипат - всичко там си е 1:1sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеЛостовия механизъм и жилата не се пипат - всичко там си е 1:1
Comment
-
Първоначално публикувано от makedoneca1968 Покажи съобщениеЖилата не. Но лостовия механизъм, по-точно той самият е с палец за разлика от 5-степенната и пластмасовият държач е с един издатък заради блокажа на задната скорост да не я включиш вместо 6. А и има поголям ход настрани за задната166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениескоростите са по къси, т.е. jtd-to се стряска още повече, но на сток кола за мене няма файда
Моята е сток с 6-ст кутия от 166 136 коня JTD и да ти кажа файдата е огромна. По-динамична, по-лека за каране в градски условия и лесно засилваща се на дълъг път. Разхода слезе минимално надолу, но дори и без него удоволствието от карането е страхотно.sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеИ петстепенната е с палец на лоста. Нищо не се сменя там.
Comment
-
Първоначално публикувано от makedoneca1968 Покажи съобщениеБи ли пояснил къде е палецът и за какво служиTipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от Gelew Покажи съобщениеАбе колега не разбра, ли че нищо не се смена ни палци, ни показалци, слагай шибаната шестстепенна кутия и не се занимавай повече с въпроси обеснихме ти всички вече сме го правили и сме останали супер доволни, кво умуваш още???
Comment
-
Първоначално публикувано от makedoneca1968 Покажи съобщениеАбе аз я продавам бе и ми е интересно да зная. А и тук има и други мнения - смяна на капак и т.н. Къде е сега истината за да не излъжа все пак някой клиентTipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от Gelew Покажи съобщениеКутията си пасва иделано на 166 все пак е от такава кола и няма как да излъжеш някой.За 156 трябва да се сложат дистанционни фланци на гумите поне 8-10мм,защото кутията е по дълга и при пълен десен завой гумата опира в нея.Другото, което трябва да смениш е капака на диференциала, от 5-степенната го слагаш на 6 -степенната, защото там се държи задния тампон.Сменяш и една тежест, която е на механизма за включването на скоростите от старата кутия на новата иначе ще ти опира в стойката на акумулатора и си готов всичко друго пасва на 100%не бараш нито жила, нито палци.
Comment
-
Първоначално публикувано от makedoneca1968 Покажи съобщениеБи ли пояснил къде е палецът и за какво служи
На лоста на петстепенната си има пръстен, или палец, или каквото искаш го наречи, което се повдига нагоре за да се включи задна. Като го повдигнеш, лостът отива още надясно и застава срещу задна. Дефакто при 5-степенната ДИЗЕЛОВА кутия, там където е 6-а, реално няма нищо. Не се бъркай, че там е заднаС други думи, задна на 5-степенна и на 6-степенна кутия от JTD 136PS е на едно и също място. Затова нищо не се сменя по механизма.
Да допълня - аз също съм с 6-степенна кутия вече една година и съм много доволен от резултата.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
Comment